سابقه ما در زمینه اطلاعات پناهندگی

سابقه ما در زمینه اطلاعات پناهندگی

سلام یه مورد بارها گفتیم اما فکر میکنیم باید برای بعضی دوستان بیشتر شفاف  سازی شود .

 دوستانی که از گذشته و روال کاری ما خبر ندارند فکر میکنن ما همین 2 ماه پیش وارد این عرصه شده ایم .

شرایط طوری شده که دوستان میان به پیج در #اینستاگرام و #تلگرام میزنن میان کار میکنن در اینکه این افراد کار درست انجام میدن یا نمیدن بحث داریم .

ما در سال 2007 کارمان را در #کانادا برای مهاجرین و پناهجویان شروع کردیم . در سال 2009 با ایجاد وبلاگ #پناهجویان ایران شروع به فعالیت در زمینه اطلاع رسانی به دوستانی ایرانی کردیم .

وبلاگ پناهجویان ایران بخاطر عدم تجربه کافی آن زمان ما در امر وبلاگ در شرکت های داخلی ایران که خدمات وبلاگ ارائه میدن ثبت شد مثل:

پرشین وبلاگ – میهن وبلاگ – بلاگ اسکای و غیره…

بعد مدتی بخاطر عدم ثبت در شرکت های خارج در این بخش وبلاگ پناهجویان ایران با سابقه ای 3 ساله ابتدا فیلتر شده و سپس از طرف شرکت ارائه کننده حذف شد.

در سال 2013 با ایجاد وبلاگ  (اطلاع رسانی پناهندگان و مهاجران) کار ادامه دادیم .

ما همزمان با فعالیت در وبلاگ  فعالیت های خودمان را  در شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک .و توییئر شروع کردیم  برای مثال :

@panahandegi_webtwitter

Facebook:   https://www.facebook.com/groups/asylumseekers/?ref=bookmarks

Facebook:

h ttps://www.facebook.com/panahandegi/?ref=bookmarks

Google+ : mohammad ghazi

خب دوستان میپرسن چرا در شبکه اجتماعی مثل اینستاگرام و تلگرام فعال نبودیم .

درست است اگر خاطرتان باشد در سال های 2014 جامعه ایرانی با به میدان امدن برنامه های مثل وات ساپ و وایبر وابستگی خودشون را به فیسبوک است دادن و با توجه به فیلرتر بودن این برنامه و فلیتر بود وبلاگ ما بازدید ها از شبکه فیسبوک کمتر شد دلیل دیگه این موضوع حجم مصرف اینترنت برای فیسبوک بوده است که حتی بعد ارائه #فیسبوک لایک هم این مشکل حل نشد . میدانید که در خارج ایران فیسبوک پرکاربرد ترین شبکه اجتماعی است .

ماهم تا حدودی علاقه داشتیم سنتی عمل کنیم . نکته بعد اگر شما در سال 2015 میخواستین با ما ارتباط برقرار کنید اول باید ایمیل میدادین و اگر در ایمیل به توافق برای انجام کار رسیدیم به شما یک ایدی #لاین داده میشد که انهم تماسی در کار نبود و صرفا برای هماهنگی و پاسخ به سوالات دوستان بود.

درسال 2016 #اینستاگرام ما شروع بکار کرد مدتی بعد هم تلرام که دوستانی که در #تلگرام ما بودند میدانند که در مقطعی سیم کارت ما برای اتفاقی که پیش امده بود سوخت و گروه از دست دادیم . دوباره در سال 2017 این #گروه و #کانال ایجاد شده است .

بگذریم ….

شما هر فردی که گفت ما سابقه داریم در این کار ادرس وبلاگ یا سایتشون بگیرید و در این سایت سرچ کنید متوجه می شوید چقدر در این زمینه سابقه دارند :

http://web.archive.org/

توجه داشته باشید بعضی دوستان میگن فلان گروه یا کانال 10هزار عضو دارند و این نشان دهنده سابقه ایشون است !!!

دوست عزیز ما اگر نمیدانید بهتر که بدانید برای تلگرام و اینستاگرام هستن شرکت ها و افرادی که برای شماا ممبر میگیرن یعنی شما پول میدین و به ممبر های گروه – کانال- اینستا شما افزایش میدن  این رو همه میدانند .

مثال: امیر یک گروه – کانال- اینستاگرام درست میکند و با مبلغ 500 هزار تومان تعداد این گروه هارو به 10هزار نفر میرساند و شما گول میخورید که این افراد سابقه زیادی دارند . خودتان سرچ کنید در مورد این موضوع .

درنهایت شما باید ببینید و تصمیم بگیرید این افراد چه اطلاعاتی دارند و چه کارهای قرار است برای شما انجام بدهند .

پیامی بگذارید