تصویر

✅در جدول زیر میانگین هزینه های تحصیل در دانشگاه های استرالیا شرح داده شده است که البته این هزینه ها می تواند با توجه به دانشگاه و رشته متفاوت باشد:

تصویر

✅مدرن سازی سیستم مهاجرتی کانادا در یک نگاه

تصویر

✅سایت های کاریابی در کانادا

تصویر

✅تعداد مهاجران غیرقانونی که ژانویه امسال با قایق وارد بریتانیا شده‌اند تقریباً پنج برابر بیشتر از ژانویه سال گذشته است.

تصویر

✅هانس اودو موتسل، سفیر آلمان در ایران در سفر به قم از حرم حضرت معصومه دیدن کرد. به نوشته ایرنا، او قرار بوده به مدرسه علمیه فیضیه، مسجد جمکران، دانشگاه ادیان و مذاهب و موسسه صلح و ادیان هم برود.

تصویر

✅ ایرانیانی که با هدف سیاحتی یا تجاری به آمریکا رفته‌اند.

تصویر

✅مقایسه نرخ اقامت بیش‌ازحد ایرانیان واردشده با اهداف گوناگون مهاجرتی به امریکا (۲۰۱۶_۲۰۱۹)

تصویر

✅محبوب‌ترین کشورهای دنیا برای دانشجویان بین‌المللی بر اساس آمار سال ۲۰۲۲ که توسط وبسایت education.com انجام گرفته است.

تصویر

✅کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان نسبت به جان باختن مهاجران غیرقانونی در دریای اژه ابراز تاسف کرد.

✅کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان نسبت به جان باختن مهاجران غیرقانونی در دریای اژه ابراز تاسف کرد.

کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد (UNHCR) با انتشار بیانیه‌ای نسبت به جان باختن 31 مهاجر در سانحه غرق شدن قایق در دریای اژه ابراز تاسف کرد.

در متن این بیانیه آمده است: کمیساریای عالی پناهندگان و آژانس پناهجویان سازمان ملل متحد مراتب تاسف عمیق خود از تلفات اخیر در دریای اژه را بیان می‌کنند.

از سوی دیگر ماریا کلارا مارتین، نماینده کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل در یونان اظهار داشت: مایه تاسف است که پناهندگان و مهاجران به دلیل نبود مسیرهای امن و ناامیدی مجبور به سپردن زندگی خود به قاچاقچیان بی‌رحم هستند.

بنا به اعلام یگان‌های گارد ساحلی یونان بیش از 160 نفر با کمک نیروی دریایی و هوایی این کشور نجات یافته و شمار بسیاری نیز همچنان مفقود هستند.

گفتنی است‌ بر اساس داده های کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل، بیش از 2500 نفر از ماه ژانویه تا نوامبر در تلاش برای رسیدن به اروپا از طریق دریای مدیترانه و شمال غرب آفریقا جان خود را از دست داده یا مفقود شده‌اند.

تصویر